Спасибо, но мне скорее нужны механики, кто сможет понять, это воздух в системе или ещё что.
Обращайся к Юре, он вроде шарит
Отправлено 18 Октябрь 2024 - 02:08
Спасибо, но мне скорее нужны механики, кто сможет понять, это воздух в системе или ещё что.
Обращайся к Юре, он вроде шарит
Отправлено 18 Октябрь 2024 - 02:32
Кстати, себе такую ставил) Дёшево и сердито)))
https://www.21vek.by...fortisflex.html
Материал - электротехническая медь марки М1.
Покрытие - олово-висмутовое электролитическое лужение.
Высокая гибкость изделия за счет плоской формы шлейфа.
Размер винта - М8
Ширина - 18.9 мм
Сообщение отредактировал Sasha tds: 18 Октябрь 2024 - 02:33
Отправлено 19 Октябрь 2024 - 09:25
Спасибо, но мне скорее нужны механики, кто сможет понять, это воздух в системе или ещё что.
TheCrow добра дыагнастырую кампом. И за гэта не бярэ шмат грошай. Проста набяры яго, распавядзті, што цябе незадавальняе, ен табе прапануе, як і што можна паглядзець.
Отправлено 19 Октябрь 2024 - 09:33
Супер. Выглядае як родная, і каштуе капейкі.
Отправлено 02 Ноябрь 2024 - 06:46
Отправлено 03 Ноябрь 2024 - 08:35
Отправлено 03 Ноябрь 2024 - 08:46
Добрый вечер. Подскажите хороший сервис по ремонту Турбин. Спасибо.
Турбомикрон, smturbo
Отправлено 04 Ноябрь 2024 - 12:30
Может кто чего подскажет, такая проблема:
после длительной стоянки машины, при открытии передней пассажирской двери, из района уплотнителя вытекает пол литра воды на землю.
В салоне сухо (герметик когда-то проклеивал)
Проверь дренаж двери
Отправлено 04 Ноябрь 2024 - 08:51
Проверь дренаж двери
Отправлено 05 Ноябрь 2024 - 01:19
Да, дренаж про него и подумал. Но сегодня всё-таки обнаружил влажный ковралин в салоне. Буду снимать карту вообщем.
Подскажи, получилось ли у тебя устранить запах выхлопа в салоне?
Мне когда экологию удаляли, установили уплотнительное кольцо металлическое и новый хомут. Вроде стало получше, но иногда, когда стою на холостых затягиает запах в салон, наверное от более вонючего выхлопа без DPF, когда например ветер выхлоп под машину загоняет и вентилятор его засасывает.
Отправлено 05 Ноябрь 2024 - 06:56
Мне когда экологию удаляли, установили уплотнительное кольцо металлическое и новый хомут. Вроде стало получше, но иногда, когда стою на холостых затягиает запах в салон, наверное от более вонючего выхлопа без DPF, когда например ветер выхлоп под машину загоняет и вентилятор его засасывает.
Отправлено 05 Ноябрь 2024 - 07:04
Не могу нигде найти вообще как данную работу произвести по замене хомута и прокладки. Сложно вообще там?
Зняць-паставіць сажавік (ну корпус сажавіка). Пракладка паміж сажавікам і выхадам выпускнога каллектара.
Проста, калі без пракладкі Я з пракладкай, адзін, на яме - за...ся І хамуты левыя не спрыяюць працэсу.
Мне гэта пракладка, спадзяюся, дапамагла.
Сообщение отредактировал YasX: 05 Ноябрь 2024 - 07:09
Отправлено 05 Ноябрь 2024 - 10:28
Зняць-паставіць сажавік (ну корпус сажавіка). Пракладка паміж сажавікам і выхадам выпускнога каллектара.
Проста, калі без пракладкі Я з пракладкай, адзін, на яме - за...ся І хамуты левыя не спрыяюць працэсу.
Мне гэта пракладка, спадзяюся, дапамагла.
Отправлено 06 Ноябрь 2024 - 10:45
Ты выходзиць сам гэту працу рабиу па замене?
Мо дзе ссыль есць, каб паглядзець фронт працы
Я проста турбу пару раз сам знімаў-ставіў. Тое самае, але без турбы. Але часу шмат прайшло, не памятаю дэталі добра. Пазакрывалі усе TIS-online.
https://www.realoem....&diagId=18_0591
1. зняць пластык знізу перад.
2. адкруціць хамут ад сажавіка на трубу на выхлап, нумар 4 (ен можа згніць ужо).
3. адняць кароткую такую цягу ад сажавіка да матора, там яшчэ нейкі малы кранштэйн, я і яго адкручваў, каб не замінаў (7, 5)
4. адкруціць гайку кранштэйна, што ад сажавіка да турбы (2, 3). Я адкручваю знізу, адзяю галоўку на абодва удлініцеля з набора, знізу праз раму можна далезці.
5. Трохі павярнуць сажавік і ен лехка выходзіць.
Ставіш пракладку (хз, але яе німа ў гэтым раздзеле), і пачынаецца самы сэкс Трэба сцэнтраваць выхад з турбы з уваходам сажавіка і не прая...ць пракладку, потым адзець кранштэйн і закруціць гайку. Ўся гэта бадзяга бэйўтаецца, выскоквае пракладка, збіваецца сажавік, левыя кранштэйна мне здаецца навогул хрэнн закруціш, адзін тым болей. Месца німа, рукі абдзертыя
Адзін раз мне меньшы дапамагаў, нешта зверху прыціснуў, потым я адзін рабіў, прыхватваў знізу сажавік кранштэйнам, каб не бэўтаўся. Ну і да ўсяго я гайкі кожны дзень не кручу, мо там можна неяк па іншаму.
Сообщение отредактировал YasX: 06 Ноябрь 2024 - 10:46
Отправлено 06 Ноябрь 2024 - 12:58
Если нужен номер этой прокладки 18308518970 я брал оригинал
Сообщение отредактировал Egorich: 06 Ноябрь 2024 - 01:03